O spoločnosti
Vznikla v roku 2020 a bola založená za účelom poskytovania leteckých služieb v oblasti všeobecného letectva. Zakladatelia spoločnosti sa pohybujú v tomto prostredí už viac ako 20 rokov a preto sa rozhodli zúročiť svoje skúsenosti a odovzdať ich ďalším leteckým nadšencom. Hlavným cieľom spoločnosti je zameranie na špecializované druhy leteckých výcvikov a zabezpečiť svojím zákazníkom vysokú úroveň a profesionalitu v celej oblasti výcvikov.
Sky Story, s.r.o. je dnes schválená európskym úradom EASA a je kompetentná poskytovať svoje služby v rámci Európy. Táto skutočnosť nás oprávňuje zamerať sa na zákazníkov nielen zo Slovenska, ale aj z iných európskych krajín. V rámci Slovenska poskytujeme služby na našich a aj partnerských základniach, ktorými sú letiská Očová, Lučenec a Nitra.
Naša spoločnosť si stanovila ako hlavnú úlohu zvyšovanie bezpečnosti a profesionality v letectve. Kvalitný výcvik, zdokonaľovanie teoretických vedomostí a praktických zručností zákazníkov sú pre nás na prvom mieste.
Hlavnou úlohou pre udržanie kvality služieb, ktoré poskytujeme, sú neustále investície do modernej a kvalitnej leteckej techniky, pomôcok, ale aj do vzdelania personálu, starajúceho sa o našich zákazníkov.
Ďalším cieľom školy je robiť radosť ľuďom a priblížiť im svet letectva formou zážitkových letov a ukázať im tak iný pohľad na krajinu, pohľad ktorý len tak bežne neuvidia. Pred letom dostanete od nás základný popis lietadla a fungovania lietadla a počas celého letu sa Vám naši piloti plne venujú a opisujú Vám trasu, ktorou sa letí a samozrejme sú ochotný zodpovedať Vám všetky Vaše otázky a zaručiť, aby ste si odniesli zážitok, na ktorý len tak nezabudnete.
Naše lietadlá:
PS28 CRUISER – OM-SCA a OM-SCN
Lietadlo PS28 Cruiser je dolnoplošník celokovovej konštrukcie u nás používaný ako hlavný typ na lietanie výcvikov. Obidve lietadlá používané u nás sú vybavené totožne, až na malé detaily. Lietadlo je poháňané motorom Rotax 912 ULS o výkone 100 koňských síl. Kabína pozostáva z moderného prístrojového vybavenia tzv. glass cockpitom a to obrazovkami od firmy DYNON pozostávajúcich z letového displeja EFIS D100 a displeja motorových údajov EMS 120. V strede prístrojovej dosky sa nachádza GPS GARMIN 695. Obidve lietadla sú vybavené padákovým záchranným systémom od firmy BRS.